fredag 23 april 2010

En tripp till Ikea

Idag har jag varit på Ikea. Jag strosade runt i mon ensamhet och tog tid på mig att kolla på allt jag ville kolla på - utan att någon stressade på mig. Det var ganska lite folk, vilket var skönt.
Men när min sambo kom och mötte mig på tygavdelningen så blev det mer och mer folk. Och i kassorna var det riktigt långa köer.

Jag köpte lite ramar i olika format och så hittade jag några roliga tyger.



Köpte även några små lådor till olika pysselgrejer.



Det är ju skönt om man kan sortera upp lite. Det är något jag är lite dålig på. Jag har alltid väldigt höga tankar om hur jag ska göra och vilken ordning jag ska ha.
Men jag inser att jag inte är en person med ordning. Allt hamnar i samma låda och jag är på dåligt humör för att jag inte hittar någonting.

Satt och sydde på en figur i bilen vilket gjorde att de 13x2 milen gick rätt snabbt. Jag gillar inte att åka bil när man ska sitta i flera mil. Trist!
Och på söndag ska jag åka med min pappa 30 mil ner till Umeå och stanna där till på torsdag. Men då kör jag själv så då har jag ju något att göra.

Nu ska jag umgås lite med min pappa och sambo!
Ha en skön fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!