tisdag 20 april 2010

Sommarplaner

Igår fick jag ett meddelande via Facebook om en tavelbeställning som ska vara en födelsedagspresent.
Jag väntar med spänning att få höra vilka önskemål personen i fråga har.

I morse surfade jag runt på nätet och kom att tänka på Konst i det gröna. För att erkänna så har jag aldrig varit där, men jag har ju hört folk prata om det.

Så jag gick in på deras hemsida (http://luleakonstf.se/kidg/index.html) för att se hur det går till att anmäla sig och när det går av stapeln.
De hade inte hunnit lägga ut något anmälningsdatum ännu men det är i alla fall mellan 31 juli och 1 augusti.

Så fort det går att anmäla sig ska jag göra det! Det känns jätteroligt!

1 kommentar:

  1. Fantastiskt bra för dej att ta chansen att visa upp dina fina alster på Konst i det gröna.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!