lördag 28 augusti 2010

Lördag idag

Jag har nu fått tillbaka min kamera och den verkar fungera som den ska. Jag känner mig lite förkyld och trött.

Jag har slutfört några krumelurer.

En grön krumelurskallra:

Och en grön kurmelur med svarta fläckar.


Även en Lunafigur är slutförd. Jag tror hon ska heta Dizzy.

Ska nu försöka få ut dessa på hemsidan också. Tillsammans med alla håraccessoarer som jag färdigställt.
Sist men inte minst:
Glöm inte bort att tävla om en Lunafigur. Tävlingen pågår t.o.m 1 september.
I got my camera back and it seems to work. Feeling like the beginning of a cold and I´m tired.
Anyway, I finished some "krumelurer".
A green babyrattle
And a green krumelur with black spots.
I even finished a Lunafigure. I think her name is Dizzy.
I´m going to try and get this posted on my homepage, www.lunadsign.se . Together with all the hair accessories I´ve made.
Last but not least, don´t forget the competition where you can win a Lunafigure. Last day is september 1st.

4 kommentarer:

  1. Jösses vilka coola och roliga figurer du syr!

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Nya fina saker igen ser jag!
    Hoppas du blev inte mer sjuk!
    Ha en fin vecka!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Tack för din goa kommentar !!
    Oj va läckra figurer , nu ska jag föröka hitt in till tävlingen oxå !
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  4. Himla fina krumelurer du gör. Själv kan jag inte ens trä en nål.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!