torsdag 4 november 2010

Åh, hörrni.......jag är så ledsen att jag dissat er den senaste tiden men nu tror jag att jag ska vara på banan igen.
I helgen är det Hantverksmässa i Arcushallen i Luleå och jag har nyss kommit hem därifrån. Vi har ställt i ordning min monter (nr 311 för er som vill hälsa på).
Den senaste tiden, veckorna, dagarna, minuterna så har jag jobbat med detta från 7 på morgonen till typ 22 på kvällen.
Mina fingertoppar är flådda (yak, vad det lät äckligt) och punkterade med jag lyckades skrapa ihop en si så där 34 nya figurer.

Nu ska jag slutföra det sista och sen lägga upp benen och se Criminal Minds.
Jag ska ta med min dator så kanske jag rent av kan blogga lite live från mässan. Om jag hinner vill säga.
Hoppas ni inte gett upp hoppet om mig.

Här kommer en bild på en apa som man kan vinna på mässan!

3 kommentarer:

  1. Flitig som en myra ;o)
    Hade vart jättekul att se alla dina små underverk. Men bor tyvärr för långt bort.
    Men jag vill i alla fall säga lycka till o hoppas att det går riktigt bra!!!!!

    SvaraRadera
  2. Supercool som alla dina små... Ps titta gärna in hos mig och tävla

    SvaraRadera
  3. <Du är så himla duktig Malin... O jag har tänkt o tänkt... Att vi borde verkligen ta en sväng åt erat håll snart... Men mitt liv har varit minst sagt hektiskt... Men jag tror o hoppas att de kommer att lugna sig nu... Hoppas att allt är bra med er... O att vi ses snart...

    // Kramis Magda

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!