söndag 7 november 2010

Sista dagen på mässan...

...och nu är jag rätt så trött!
Ikväll blir det en kväll UTAN pysslande. Min hjärna, mina fingrar och fötter får vila. Ta täcket till soffan och myser.

Igår var det 4400 besökare, idag vet jag inte med det var definitivt inte lika många. Varför vet jag inte.

Har räknat ihop tävlingsbidragen till tävlingen om döskalleapan - 207 bidrag. Inte illa alls!
Ska försöka uppdatera hemsidan imorgon med bilder på de nya figurerna.
Men som sagt, det blir imorgon!
Tjing tjong - over and out!

1 kommentar:

  1. Roligt att hitta din blogg. Var förbi ditt "stånd" igår och köpte ett jätte fint kort som jag har satt min ultraljudsbild i.
    Du hade hur mycket fina saker som helst, du är grymt duktig!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!