tisdag 21 december 2010

Tre dagar kvar!!

Jaha, då var det bara tre dagar kvar till jul. Shit, vad tiden har gått fort.
Imorgon packar vi in i bilen och beger oss till familjen.
Jag har suttit och kämpat med min nya hemsida. Det går lååångsamt men det går framåt. Hoppas det verkligen kommer fungera som jag tänk, hela vägen. Det vore ju för taskigt om man skulle snava på målsnöret och alla timmar framför datorn skulle vara bortkastade. Då sliter jag mitt hår som matadoren i Ferdinand.



Här kommer figurerna jag jobbat på sista tiden, vissa av dem har ni redan sett. Vissa av bilderna blev lite suddiga av nån anledning. Måste fota om dem till hemsidan men det får bli ett senare projekt.













Hoppas alla ni där ute tar det försiktigt ute i trafiken i jul, med snöstormar halka och allt annat.
Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!