måndag 17 januari 2011

Det börjar bli ordning på torpet

Lördag förmiddag tillbringades på IKEA. Jag hade siktat in mig på en Linnarp bokhylla som fanns i både svart och rött.
Valde den svarta och gick till personalen för att be dem knappa in den på datorn. Tyvärr, det har blivit nåt fel på saldot. Om du kan vänta i 11 dagar och lägga till en frakt på 400 kr så kommer den ju snart in.

Jag tog den röda istället, för det är ju NU jag vill ha orning, inte om 11 dagar.
Så igår satte vi ihop hyllan och jag började plocka in lite grejer i den. Fasen, det blev riktgt bra.
Och så fick vi även upp två vägghyllor vid sekretären i gästrummet.
Äntligen börjar det bli lite ordning!



Jag bjuder dagen till ära på en lite suddig bild!

3 kommentarer:

  1. Läckert skåp och hur söt/cool/läcker är inte Hjalmar!!

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  2. Snyggare med rött än svart!! Vad roligt när man har ordning på prylarna, det skulle jag också vilja ha.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!