onsdag 12 januari 2011

Stora inköp

Igår åkte jag och gjorde inköp till mina figurer. Jag köpte ett helt gäng strumpor i olika färger. Jag blir lika glad varje gång jag hittar några som inte bara är enfärgade eller randiga.


Så nu har jag lite mer material.

Sen kom det ett paket till mig i förrgår från underbart snälla Madelen Andersson "Palven". Hon hade hittat tyg på röda korset och tänkte på mig och mina Lunafigurer. Hur snällt är inte det!!


Jag har dekorerat min bärbara dator lite. Jag gillar glitter!!
Idag blir det inte så mycket gjort på hemmafronten för jag börjar kl 12 och jobbar till 20.
Måste försöka strukturera upp mina tankar och idéer.

1 kommentar:

  1. Vad snäll din vän är! Roliga strumpor också. Jag tycker nog Lindex kan ha riktigt snygga mönstrade, de har ofta stjärnor. Snygg dator!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!