fredag 8 april 2011

I väntan på min dator

Jag har problem med min vanliga dator där jag har har alla mina bilder. Idag kommer det förhoppningsvis att lösa sig för jag har köpt en ny dator och tror att jag kommer få den idag.



Då ska jag ladda över alla bilder och även lägga ut nya produkter på hemsidan.


Jag har i alla fall några bilder på ett USB minne som jag kan bjuda på.


Två till dockor som jag sytt






Just nu sitter jag och väntar på att ortopedmottagningen ska ringa upp mig. Jag väntar fortfarande på att få veta vad resultatet på röntgen visade och vad de ska göra åt det. Sen ska jag äta frukost och åka in till stan. Jag ska till kiropraktorn, köpa mer trikåtyg och sen ska jag äta lunch med min sambo.

Det känns skönt att vara ledig i helgen. Vi ska åka till två gårdsbutiker som öppnat här i närheten av Luleå. Det är roligt att göra lite sådana utflykter för oftast har man så mycket annat som man ska göra på den lediga tid man har.

De ringde nyss från sjukhuset. De kan inte lämna ut nåt resultat över telefon men hon skulle lämna meddelande till läkaren så hör han av sig via brev. Omständigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!