tisdag 19 april 2011

Nu börjar påsken

Det känns som att idag börjar påsken officiellt. Min familj börjar troppa in, tre idag och två på torsdag. Det är efterlängtat.



Imorgon har jag utlovat besök på Leos lekland och det är något som inte glöms bort. Jag har aldrig varit där så det blir spännande.


Några snabba updates:


* Solen skiner idag med och det blåser inte lika mycket som förut.

* Pälsen är fortfarande borta.

* Kotte har en kille som hon ligger ute och åmar sig för. Han är svart/vit precis som henne.

* Jag är inne på kaffekopp nr 4

* Jag fick ett trevligt meddelande från Åmål igår (berättar mer om det sen)

* Jag tänkte prova sy lite idag

* Måste snarast boka klipptid - jag skäms att säga det men jag har inte klippt mig sen i november.


Det var väl intressant att veta, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!