torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag.....pinkthursday?

Vi sitter och väntar på min syster och hennes pojkvän som kommer från Umeå med bussen. Vi ska göra våfflor när de kommer. Yummie!

Min pappa har just varit och slängt två sorkar som låg nedanför bron, varav den ena halft uppäten. Uäck! Så äckligt. Det är enda nackdelen med katter, att de kommer hemdragandes med sånt.

Jag och M har försökt blåsa ur ägg för att hon ska kunna måla dem sedan. Så just nu knakar det bakom mina öron och jag känner mig alldeles snurrig i skallen och det stramar i kinderna.

Undra om man kan spräcka ett blodkärl i hjärnan av att göra sånt?




Var till sjukgymnasten på morgonen och fick ett träningsprogram. Eller ett rörelseprogram. Det är mer att hålla uppe rörelseförmågan i axeln än att träna. Axeln får inte stelna för då har jag två problem att brottas med sa sjukgymnasten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!