tisdag 5 april 2011

Solens strålar värmer

Härligt, idag skiner solen! Igår var det ömsom regn ömsom snö - ett riktigt aprilväder kan man säga.

Jag har planer på att åka in till stan och göra lite praktiska ärenden, köpa mer vadd, tråd, tyg osv. Måste hämta en bakteriedödande duschgelé från apoteket som jag ska duscha i innan operationen.

Sen ska jag köpa färg till skänken vi ställde i vardagsrummet. Om jag inte målar den nu kommer det aldrig att bli av för man vänjer sig och glömmer bort det.


Kotte hittade den stora mat-tunnan!

2 kommentarer:

  1. Vilken lycka!!! En jättematskål!!! LOL

    SvaraRadera
  2. Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagens blogg och bli länkad inför mina 400-600 unika besökare/dagen:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/dagens-blogg_07.html
    pågår en tävling där 3 personer vinner inbjudan til bloggsvar om du är intresserad av det:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/bloggsvars-tavling.html

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!