lördag 11 juni 2011

Oh, denna värme

Vi har nu kommit hem från loppisen. Det var dock inte så mycket folk. Tydligen var det "happenings" i andra delar av staden idag. Och så var det så varmt så folk orkade säkert inte så mycket.



Men vi hade jätteroligt. Tycker jag i alla fall. Efter en stressig start så var jag på banan igen. Folk börade gräva i sakerna så fort vi lastat ur släpet i princip.

Trots den dåliga uppslutningen sålde jag för 1449 kr.

Nästa helg är det spelmanstämma i Gammelstad så vi hoppas på mer folk då. Sakerna är färdigpackade. Jag ska däremot se om jag har nåt mer att sälja.

Nu har jag tagit en öl och känner mig skönt avslappnad. Jag håller på att plantera om lite blommor och plocka undan här hemma. Det är rätt skönt att vara inne med korsdrag när det är så varmt ute.
Känner mig klibbig och ofräsch.

Väl hemma så sågade Mats trädet som fallit över grävskopan i småbitar. Det var nog murket rätt igenom. Klarade stormen förra helgen men gav upp i natt. Tur att ingen fick trädet över sig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!