tisdag 12 juli 2011

Jag har burit på en liten hemlis

Jag satt och funderade på vad jag har att blogga om. Tyckte att jag hade lite bloggtorka på Lunasidan. Men så kom jag på det. Jag har ju inte berättat det för er!

Ni kommer ihåg att jag tidigare hade ett inlägg där jag visade att vi ställde en stuga på gården.


Det är ingen vanlig stuga. Det kommer faktiskt att bli min gårdsbutik. Det känns så spännande.



Min sambo jobbar för fullt med all isolera, sätta panel, golv mm. så jag vet inte hur långt bort det är att öppna dörrarna för butiken.

Men det närmar sig. För varje liten planka som kommer på plats är det ett steg närmare.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt! Ska bli spännande att följa. Lycka till :)

    SvaraRadera
  2. Åhh så roligt det låter, hoppas ni får färdigt snart så du kan börja :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!