måndag 25 juli 2011

Underbara (Clara) upptäckt



Jag har ju tidigare lånat några bilder från Underbara Clara och lilla Bertils barnrum. Inte bara för att det är ett grymt snyggt barnrum, utan även för att lilla Boo är med på bilderna.
Undrar ni vem Boo är?
Det är den lilla snubben som sitter på hyllan, med orange mule och prickig kropp.


De två bilderna är fotade av Clara Lindström och jag lånade dessa från hennes blogg.

Men som om inte det räckte....där står jag i godan ro på Statoil i Persön och svalkar mig vid en aircondition ovanför glassfrysen.
Då får jag syn på senaste numret av Mama med Clara och Bertil på framsidan.



Och när jag bläddrar fram till reportaget.....



....så ser jag till min stora glädje lunafiguren Boo som är med på en bild.



Det gjorde min dag!

1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!