torsdag 18 augusti 2011

Jag, Kjelle och Roffe

Jag tappade orken. Efter att ha varit hos mina föräldrar några dagar kom jag hem och kände bara att hur faan ska jag orka/hinna/motivera mig till att göra allt som jag vill göra.

En eller två dagar kan jag väl unna mig hemma, utan att behöva göra något.
Det gick inte så bra. Hjärnan går på högvarv. Det gör mig rätt så utmattad.
Jag har dragit mig för att blogga, för det känns som att jag legat av mig.
Det kommer bli bättre, jag lovar.

I snabba drag kan jag berätta vad som hänt sen sist.

* Jag har varit på en massa loppisar och fyndat en hel del fina saker.




* Vi har blivit bärgade, två gånger på tre dagar. Först slutade bilen funka....å sen slutade båten funka. Vad är oddsen?

* Jag satte mig på en sax häromdagen, den gick rakt genom byxorna och in i låret. Ja, jag har rätt ont.

* Mitt hem har förfallit i en slöja av glömska och slöhet. Måste åtgärdas innan den 23:e.

* Vi har bokat resan till Stockholm för FORMEX mässan. Jag läääängtar!

* Den 27:e augusti ska vi på Spökvandring i Gammelstad...huuuu




* Jag gick på röda mattan igår tillsammans med Kjell Sundvall och Rolf Lassgård. Synd att inte min favorit Stormare kunde komma.




URPREMIÄREN av Jägarna 2 visades i gårkväll i Överkalix. Jag måste säga att jag tyckte den var väldigt bra. Mycket bättre än 1:an (som jag fösövrigt såg för första gången i påskas)

Mycket bra, men också mycket obehaglig. Rekommenderas!



När skymningen faller över Överkalix....alla stjärnorna har gått in...



1 kommentar:

  1. Ojoj.. händelserikt minst sagt. Hoppas att sax skadan läker fort :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!