måndag 19 september 2011

Det tar sig

Helgen har varit fantastisk. Efter en veckas regn så har himlen varit klarblå och solen har lyst. Det har varit riktigt skönt. Däremot så har temperaturen rasat. Det var 1,9 grader i morse.


Men vilken morgon, sol och dimma. En ensam svan som simmade omkring i vattnet. Jag är tacksam att jag bor så jag får se det på morgonen.


Min kära sambo har byggt på bron/altanen som ska vara vid min stuga. Jag dammsög ur stugan och vek tillbaka mattan. Det var ingen större fara med vattnet som kommit in.
Det kommer att bli så fint när det är klart.
Nu börjar det bli verkligt. Snart kan jag börja sätta in lite grejer.
Nu kaffe, sen ska jag försöka få ordning på alla figurer som är färdiga.

1 kommentar:

  1. Vilken tur att vattnet inte hade trängt in längre. Det ser ut att bli toppenfint där inne.
    Synd att du bor så långt borta, annars hade jag kunnat besöka dig när du öppnar. Ha en bra dag. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!