lördag 10 september 2011

Egoboost del 4

Det har strulat en hel del med bloggen nu på morgonen. Jag testar att skriva ett till inlägg och fortsätter väl på samma linje som tidigare, med att bjuda på lite bilder från mina figurers nya hem.
Dessa bilder har jag lånat från Claras blogg

Hemma hos Underbara Clara och hennes lilla Bertil
Det var så roligt första gången Clara la upp dessa bilder på sin blogg...att få se figuren som jag sytt på hyllan i hennes sons rum. Jag tycker att han passar så bra ihop med färgerna de har valt att ha där inne.
Gos i vaggan
Lilla Boo tillsammans med lilla Bertil

3 kommentarer:

  1. Åh, vad kul att se dem på så många olika ställen. Riktigt fina är de.

    SvaraRadera
  2. Passar helt perfekt in där ju!
    Härlig inredning - tapeten är bara så cool.

    Ha det gott!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!