söndag 16 oktober 2011

Efter en lång natts sömn

Klockan är 7.20 och det är söndag morgon. Jag har hunnit duscha och sitter nu med första koppen kaffe och lyssnar på julmusik på Spotify. Mysigt!
Jag var så trött i går kväll att jag fick kämpa för att stanna uppe till åtminstone 21. Det var ju lördagkväll och jag kände mig jättetråkig som ville sova. Men ibland måste man lyssna på kroppen.

Smilla lurar i trädgårdslandet


Vi gjorde ett riktigt bra jobb igår. Min sambo hade hjälp av två kompisar och de rensade ut och städade upp  i vår förrådslänga. Att vi hade så mycket plats där inne hade jag ingen aning om.
Det känns så otroligt skönt att det är gjort nu inför hösten.


Frusen jordgubbe


Jag höll på ute i butiken. Putsade fönstren, satte ihop min kassadisk och en hylla. Jag klippte ner humlen och spolade med högtryckstvätten för att få bort allt svart som den lämnat efter sig.

Jag tror att allt det, plus en överdos av frisk luft tog knäcken på mig.






1 kommentar:

  1. Ikke rart att du var sliten igår. så som du jobbet. Så så spennende, jeg gleder meg til å få se noen bilder fra butikken din.
    Nydelige bilder du har tatt, elsket det med katten på.
    Jeg har nettopp spist frukost, kan si at du hva litt tidligere en meg idag, hi hi.
    Ønsker deg en riktig fin søndag!
    Pernilla

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!