torsdag 13 oktober 2011

Frustration och irritation

Jag har varit på dåligt humör i dag. Det känns som att det finns för mycket frustration innanför huden och det bubblar och irriterar. Jag blir arg på småsaker.
Okej, jag vaknade med huvudvärk, men det är inte bara därför som jag känner mig ur balans.
Tanken är att jag ska ha en webshop tillhörande min gårdsbutik. En enkel, ren och lättöverskådlig.
Jag surfade runt på nätet och letade alternativ på program som inte skulle kosta för mycket. Hittade ett program som jag tyckte verkade bra och anslöt mig till det.
Jag har flera dagar suttit och försökt ändra mallen, sätta in bilder och text, ta bort exempel som redan låg där.....grrrrr! Det funkar inte som jag vill och det finns ingenstans där jag kan läsa mig till HUR jag ska göra.
Jag vill inte ha den sidan längre. Jag vill hitta ett program som är enkelt - klipp, skriv och klistra - och framför allt, det ska funka!
Jag är ingen datafantast, men jag tycker ändå att jag lärt mig en hel del genom att testa mig fram, göra fel, hitta svaret, göra rätt. Jag är rätt stolt över det.
Men det här programmet ska väck! Jag vill inte slå på det igen, det får mitt blod att koka.

Jag ska gå ut till stugan nu. Dra på lite färg på några ställen på dörren, där de hyvlat och haft sig.
Ska försöka få bort irritationen som kryper omkring i mig.

Jag skulle vilja ha ordning och reda......speciellt när jag känner mig så här.




Det här är verkligheten....bilderna ovan är önskedrömmen!


1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!