söndag 13 november 2011

Då var vi där igen......

Jag blir så förbannad på teknik som inte fungerar. Grrrrr! Jag har verkligen haft tålamod, testat en massa olika lösningar men inget fungerar. Fasiken!
Det jag försöker göra är att bränna en powerpoint presentation på en CD. Jag vill att den ska starta automatiskt och det är ljud som ska funka till.
Jag tror att jag har gjort som man ska och jag har gjort detta förr, om så för ett antal år sedan. Men inget funkar. Jag har bränt en massa skivor men ingen av dem funkar....jag får bara upp alla filer på den.


















Nu kokar jag snart över så jag skiter i detta för ikväll och hoppas på att det helt plötsligt löser sig av sig själv!

Det enda som skulle kunna få mig glad nu är om jag fick den här lampan att ha vid min säng!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!