fredag 18 november 2011

Dagen idag

Jag har ett bankärende som måste ordnas. Jag är inte så bra på sånt där så det är bra att jag har en kunnig sambo som följer med och översätter.
Sen har jag en tjejdate, lunch med Sarah och Tilde på stan. Det blir roligt. Vi ska inhandla lite sånt som kan behövas inför pysseldagen som vi ska ha i helgen.
Då ska det skapas julstämning för hela slanten.


Vi köpte muminformar i Finland. Jag tror att hattifnattarna blir riktigt goda pepparkakor


Annars är det det vanliga som gäller. Försöka få ordning i butiken. Det måste låta som att jag har ett helt varuhus eftersom jag pysslar med det var eviga dag. Men så är det inte, jag har bara kört fast.
Då är det tur att jag har en syster som kan sånt där. Dessvärre bor hon 30 mil bort, men det är en hel del som man kan komma fram till med ett par foton och telefonsamtal. Tack Tove, jag fick några riktigt bra ideér.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!