torsdag 10 november 2011

Hur ändrar man sitt beteende?

Igår kväll fick jag hjälp att sätta upp två hyllor på väggen i butiken. Det gäller att tänka efter och göra det praktiskt när man har en liten yta att jobba på.
Alldeles nyss fick jag sista leveransen av det jag beställt. Jag ska ställa i ordning där inne så får jag se om det ser tomt, lagom eller proppfullt ut.
I värsta fall får jag skicka en till beställning redan nu.

Jag kan känna mig stressad emellanåt, speciellt när jag har vissa tider och datum som ska passas. Det typiska för mig är att jag väldigt gärna vill vara förberedd och klar i tid. Men när jag har tiden så får jag inget gjort. När det sen blir ont om tid, då blir jag jättestressad men får saker gjorda.
Hur kan man vända på det? För jag vet att jag inte mår bra av stress.

Fikapaus på mässan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!