tisdag 8 november 2011

Mässhelgen

Vilken intensiv helg! Men den har varit väldigt bra. Jag har fått njuta av positiva ord, gjort reklam för min gårdsbutik....ja, jag kan inte säga annat än att jag är väldigt nöjd med mässan.


















Jag vill tacka min mamma och pappa, Marit, Mats och Freddy som hjälpt mig i helgen. Både med att bygga upp min monter och med att hjälpa till med marknadsföringen.
Det underlättar att slippa stå ensam i montern. Dels för att det är roligare att kunna ha någon att prata med och dels för att man kan lämna montern för att gå på toaletten.




















Det enda tråkiga med helgen har varit känslan av att inte hinna umgås med familjen på riktigt. Dagarna har varit fulla med jobb och på kvällen har jag varit halvt död.

Marit var en stjärna på att dela ut visitkort


Slut och färdig efter en hel dag på mässan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!