tisdag 29 november 2011

Trasdocka

Jag har varit lite urlakad igår och idag. I går hade jag en envis huvudvärk hela dagen. Jag tog migränmedicin, ipren, sov, tog ett varmt bad och körde TENS apparaten i nacken.
Inget hjälpte. Så jag tillbringade kvällen nerbäddad i sängen och såg film.


















Idag har jag inte haft någon huvudvärk. Däremot känt mig totalt orkeslös och slapp.
Jag har inte orkat göra så mycket mer än sitta i soffan och se TV och sy. Jag har haft nostalgi-eftermiddag med den gamla julkalendern Julpussar och stjärnsmällar.
Det var vackert och frostigt ute i dag men nu ikväll har det börjat regna och storma. Jag ger snart upp hoppet om snön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!