torsdag 10 november 2011

Vad är det för månad?

Jag har skrivit prislappar, paketerat och fixat idag. Emellanåt blir jag smått förvirrad med det går över efter en kopp kaffe.

















Jag tog min kamera idag och gick runt på gården och fotade. Det är helt sjukt att det är så här varmt den här årstiden. Att det inte är någon snö, det är inte så ovanligt, men isen har inte ens lagt sig. Det är inte som det ska. Jag blir orolig för att jordens undergång ska vara nära. Nostradamus har ju sagt 2012, kanske visste han vad han pratade om.
Och nu de närmsta veckorna får vi gå omkring och vänta på den ryska rymdsonden med 12 ton giftigt bränsle ska ramla ner någonstans. Hmmm....

Jag kan ju bjuda på några vackra bilder i väntan på vad som komma skall...



Inte kan man tro att detta är taget en novemberdag, eller?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!