lördag 24 december 2011

God Jul!

Nu är julen här. Igår regnade det en hel del och idag är det en skridskobana på uppfarten.
Vi hade uppesittarkväll igår - med bingolotto. Tim vann 100 kr, så inga större rikedomar kammades in.





Det verkar som att det mesta är under kontroll nu och maten är förberedd. Jag sitter och jobbar med en lien animation som Marit ville ha.

Tove sitter och ser på Ogifta par. Tim och Marit kom just in. Min mamma har duschat, Mats stapplade iväg med kryckorna och min pappa har burit ut en massa grejer i förrådet.

KOLLA IN MARITS SMURF
http://gifninja.com/animated-gifs/506049/smurf



1 kommentar:

  1. Er innom her for å ønske deg en fortsatt fin romjul og et GODT NYTT ÅR!
    Pernilla

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!