fredag 13 januari 2012

Åhhh...

jag har inte tagit mig för att blogga sen i söndags. Jag har jobbat sena kvällar på mitt "vanliga" jobb och känner mig rätt slut.
När man inte är hemma förrän 20.30 på kvällen är man lite sliten. Det blir inte mycket gjort.
Dessutom är jag hungrig mest hela tiden. Jag och Mats anmälde oss till Viktväktarna i måndags och har räknat ProPoints sedan dess. När poängen är slut så är de. Jag kan äta lite frukt och dricka vatten men vad hjälper det när det är chooooklaaa jag vill ha.
Nåja, det går rätt bra i alla fall och vi känner oss peppade båda två. Men det är klart att det känns i kroppen att det skett en omställning.


Jag känner mig en aning stirrig.....

Jag ville bara kika in och säga att jag lever. Förhoppningsvis dyker jag upp imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!