onsdag 25 januari 2012

Inspiration

Idag köpte jag en till Bröllopstidning. Den gav mig lite inspiration. Dessutom hittade jag en bok om bröllopsinbjudningar och dukningar. Den boken stod jag och tittade på i Skellefteå för något år sedan och i lördags var jag in på Bokia i just Skellefteå för att leta den. Den fanns inte att hitta.
Men så såg min mamma den på Konstnärsshopen och jag slog till.

























Här ska inspireras!

Jag stod även och tittade länge på denna stol, Hedda på Åhléns. Funderade på hur den skulle se ut i min hall och i så fall vilken färg som passar bäst. Orange, röd, svart, rosa eller lila?
Undra vad min färg-rädda sambo tror?!






1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!