söndag 22 januari 2012

Rise and shine

Jag har just avslutat Property ladder - Mrdrömsprojektet där Sararh Beeny och hennes man Graham rustade upp Rise Hall och gjorde det till ett ställe för bröllop och andra festligheter. Som jag fattade det så bor de även där själv med sina barn.



Huset, eller slottet eller vad man nu ska kalla det var oerhört förfallet men de "räddade" huset från att förfalla och gjorde det till något vackert.
De som haft tankar på att rusta upp ett "vrak" och göra det till ett vackert hus kanske blir avskräckta av ett sånt här program. De inser att det krävs allt för mycket jobb, pengar och engagemang.
För mig är det tvärtom. Jag vill fortfarande, ännu mer!




För mig är problemet att jag inte har pengarna......och hjälpen. Jag tror inte att Mats har samma känslor inför alla hus jag hittar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!