tisdag 7 februari 2012

Sol

Det är kallt fortfarande, -31. Men solen skiner för fullt och snön glittrar. Vintern när den är som allra vackrast.
Däremot tar det emot lite att behöva sätta sig i bilen och åka till jobbet. Jag hade hellre suttit inkurad i en filt och lärt mig elda.
Men då behöver jag faktiskt lite hjälpmedel som jag tänkte köpa på jobbet idag, eldningshjälpmedel för okunniga som jag.

Jag har just fyllt min andra kopp kaffe och ska sätta mig och sy lite. Fick faktiskt två mail igår med beställningar av figurer.

Ville visa mitt lilla hörn av bordet där min symaskin står. Det var så fint när solen sken in genom fönstren.

1 kommentar:

  1. Åh, vad härligt med ljuset. :-)
    Vet du, när jag kom in på din blogg kom jag på att jagf läst en artikel om dig när vi var hos makens släkt i Luleå. Kan det vara ett halvår sen kanske? Eller mer. Det var jättekul att läsa om dig och dina Lunafigurar i alla fall. :-)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!