torsdag 29 mars 2012

De senaste dagarna

Det var några dagar sedan jag bloggade och det beror på att jag varit på resade fot. I måndags åkte vi ner till Umeå där Mats hade lite jobb och möten. Jag fick chans att umgås med familjen, äta middag och ha det trevligt.









































































På tisdagen var jag med min syster på stan och köpte påskägg till M med lite olika små grejer i, som fimolera, sugrör, måsägg, en äggkopp, mössa och väst till ägg och en sommarklänning i marin stil.
Efter en god lunch på ROST och lite fika hemma så åkte jag och Mats ner till Sundsvall.
Jag hade spetsat in mig på indisk mat från Tandoorihouse men den restaurangen var stängd så middagen bestod av stekta nudlar och grönsaker.

Marits hamster Håkan


















Morgonen efter körde vi runt lite på Haga och tittade på fina hus innan jag skulle till läkaren. Det var lite nervöst inför operationen, men jag blev väldigt väl mottagen och det var en väldigt bra läkare.
Jag mådde mycket bra efter operationen och hade inte heller speciellt ont förrän vi var tillbaka i Umeå.
Som tur var fick jag diverse olika smärtstillande tabletter så jag sov riktigt bra den natten.
Idag däremot har det känts som att jag har narkolepsi, jag somnar i tid och otid och har legat och sovit mitt på dagen.
Jag inser hur svårt det är att vara beroende av hjälp för att kunna göra en massa saker. Och hur tungt det är att hoppa omkring på kryckor.
Jag hoppas att det blir lite lättare med tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!