fredag 9 mars 2012

En lugn fredag


Idag blir det jobb framför symaskinen. Jag har insett att det går mycket snabbare att sy figurerna om jag först syr upp en massa delar innan jag funderar på vad det ska bli och vad som ska sitta ihop med vad.
Jag har inte så mycket mer att dela med mig av. Just nu händer det inte så mycket. Förutom att det blåser storm ute och att jag är grymt tacksam över att jag får vara inne.
I helgen jobbar jag på varuhuset och det känns rätt okej. Oroar mig en aning för onsdag nästa vecka då jag åker till Sundsvall över dagen för en unders.ökning.
Jag tycker inte om att resa ensam....men jag får ta med mig en bra bok att dyka ner i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!