fredag 30 mars 2012

Fredagsaktivitet - stillasittande

Halvligger i schäslongen och tittar på alla intressanta program jag kan hitta på de olika kanalerna, svtplay, tv3play, kanal5play osv.Foten värker ordentligt efter en liten smärre olycka i duschen.
Jag halkade och tog emot med den opererade foten. Jäklar vad ont det gjorde. Jag grinade, kräktes och förbannade mig själv och gud.
Så om ni undrar var ni hittar mig idag så är det just här. Jag längtar efter att min sambo ska komma hem och serva mig lite.

Blev i allafall oerhört glad efter att ha läst detta blogginlägg av Charly. Hoppas hon tycker att det var okej att jag lånade dessa bilder från hennes blogg.

3 kommentarer:

  1. Härlig filur och underbara bilder :o)

    SvaraRadera
  2. Ja Malin, det är självklart att du får lägga upp de här bilderna..det är vi som är jätteglada över Tjalldur!
    Åter igen, SuperTack!
    Kram Charly&Esther

    SvaraRadera
  3. Förresten, stackars stackars dig och din fot!
    KryaKryaKrya!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!