lördag 10 mars 2012

Lördag kväll

Jag har jobbat hela dagen och det känns som att jag gjort ett rätt bra jobb idag. Mycket folk har det varit. Det märks att alla börjar tina fram nu.
När jag kom hem hade Mats gjort middag, tänt ljus och öppnat en flaska champagne. Vi firar....våren och att Skellefteå vann matchen idag! (jag vet, Luleå vann också)



Han sa att han skulle bjuda på Ranelid på stor skärm ikväll. Han har hållit på att koppla in projektorn nu. Den har fått en fast plats i taket, men jag är lite skeptisk. Kan den ramla ner? I så fall får jag den garanterat i huvudet, som allt annat på senaste tiden (lister, krokar, bagageluckor)


Det var lite upp och ner ett tag.
Han försökte hitta rätt sladd att koppla ihop med en annan rätt sladd. Inte det lättaste med tanke på att vi har en hel del sladdar att välja på. My god, vilket råttbo!


Men nu är vi på rätt köl igen, så heja heja Ranelid! Vi tror på dig!!!! Kärleken - detta mirakel!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!