tisdag 15 maj 2012

En dag som idag!

Idag har jag gjort följande:
Avlägsnat håret på mina ben med min silk-épil. My god vad det gjorde ont! Jag blev alldeles svettig, men försökte avleda min uppmärksamhet med ett och ett halvt avsnitt av GCB.

Min blomma blommar så vackert!






































Sen besökte jag Petter. Han hjälpte mig att knäcka ryggen och få allt på rätt plats.
Sen åkte jag och shoppade loss på Storheden. Jag besökte H&M, Kappahl och Lindex. Blev ett antal kronor fattigare och flera hekto lyckligare. Nä, jag tror inte att shopping och pengar kan göra en lyckligare, men jag var i desperat behov av kläder. I vanliga fall använder jag kläderna tills de trillar av kroppen.

Jag lämnade av Ulla i kundservice på jobbet i väntan på sin nya ägare.

Det här är Ulla






































Nåväl, lunch med min kära och sen iväg till stan. Jag postade iväg tre rosa paket och köpte diverse knappar och kuddstopp på Ohlssons tyger.

Nån har gått med sina skitiga tassar på min bil!

























Väl hemma igen var det dammsugning (allt hår från mina ben....stooor hög!) vattning av blomster och utrensning av oidentifierbara fd maträtter från kylen.

Jag vet inte vem det är som köper så mycker Philadelphia


























Till middag blev det sparrissoppa, i tetra....

Pälsen "The Fur" aka Morran


















Nu ska jag ta och strosa de 30 meterna till hamnen och se på när gubbsen gör vårstädning. Kratta, sopa, fejja, slänga ner bryggorna och så klart, äter varmkorv!

Kika alltid in på min instagramsida!
http://web.stagram.com/n/lunadsign/























1 kommentar:

  1. Dina mjukisdjur är så himla charmiga! å fina blomman avundsvärd ;)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!