måndag 7 maj 2012

Helgen som gått

Oj oj oj, efter ett par dagar på Expo Vår i Arcushallen, Luleå känner man att man lever.











































Jag har fått så mycket beröm för det jag gör att jag nästan får hybris.
Att jag nu är dödligt trött är av mindre betydelse. Jag har delat ut en massa visitkort till höger och vänster och fått ett alldeles nytt samarbete med Danielphoto.











Justin, som är fotograf på Danielphoto har införskaffat 6 st ursnygga Lunafigurer som kommer att figurera på hans foton. En stor ära och en spännande händelse!
Så jag passar på att tipsa alla som vill bli fotad av en superduktig fotograf att besöka hans hemsida:
http://www.danielphoto.nu/

























Idag ska jag städa ur butiken. Det är lika bra när den ändå är så gott som tom. Sen är det bara att kicka igång våren.
Efter en helg med misströstande gällande vädret (snön som föll) så har nästan isen helt och hållet försvunnit från havet här utanför. Det känns härligt!

























Tack också Åsa, på Hafva för den fina reklamen i senaste inlägget på din blogg
http://hafva.blogg.se/2012/may/sista-massdagen.html

4 kommentarer:

  1. Kul för dig!! Du är värd berömmet. Vår gröna "prick" vi köpte av dig är älskad av vår 7-åring. Han sover hos henne på huvudkudden på natten.

    SvaraRadera
  2. Hej Malin - det var så lite så, bara roligt. Mer reklam kommer, för jag tänkte blogga om Almas vinst och hennes kärlek för Lunaprylar!
    : D
    Kramkram!

    SvaraRadera
  3. Så kul! Älskar dina underbara små filurer ...

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!