söndag 13 maj 2012

Känner mig en aning sviken av mina vänner....

Det här gänget tog idag ett gemensamt beslut om att flytta hemifrån.

De var less på mig och mitt tjat om att de ska plocka undan efter sig, ställa in i diskmaskinen och bädda sängen när de kliver upp.


Så jag hittade den här lappen som de lämnat efter sig.


Sen såg jag paketen de packat in sig i. De hade till och med satt på en adresslapp.


Vad ska jag egentligen säga.....vill de flytta så vill de. Det är bara att önska dem lycka till i sina nya familjer och hoppas att de kanske tänker på mig....någon gång i alla fall.......

1 kommentar:

  1. Haha, ganska fräcka, men dom tänker nog på dig ganska ofta, det är jag säker på :-)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!