fredag 11 maj 2012

Välkommen till Telia

Igår ringde butikstelefonen. Jag svarade och en förvirrad kvinna undrade vart hon hamnat. Som vanligt ställde jag frågan - vad har du slagit för nummer?
Som vanligt var svaret - 070-555.....osv



















Redan runt jul ringde vi till Telia för att rapportera ett fel på linjen. Jag har telefonnr 705 55 till butiken. Alla som ringer 070 - 555...osv kopplas uutomatiskt till mig. Jag kan säga att 95% av alla samtal jag tar emot är till någon annan.
Jag börjar bli en aning less. Därför ringde jag till Telia igen. Tjejen jag pratar med förstår inte alls vad som kan vara felet. Hon hittar inte heller nån felanmälan eller rapport på att de kollat vad felet kan vara. Tack Telia, man kan lita på er!
Nu har hon i alla fall felanmält detta så vi får se om de gör nåt åt det denna gång. Jag hoppas verkligen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!