onsdag 20 juni 2012

Den bästa fotografen i världen!!

Jag har visat dessa bilder förut, men jag personligen ledsnar aldrig på att se dem. Jag har dem till och med  som skrivbordsunderlägg. Men det är ju jag, och jag är ju partisk.


Justin Jägare är Luleås, Sveriges och kanske rent av världens bästa fotograf. Han tar underbara barnfoton och bröllopsfoton bara för att nämna några saker han fotar. Ja, han fotar ju Lunafigurer också, bara en sån sak!
Alla ni som bor i Luleå, i Norrbotten eller på något sätt ska hälsa på här uppe i norr, passa på att boka in en fotografering med Justin. Han är väldigt populär så boka på en gång så ni får en tid. Jag kan lova att ni inte kommer att ångra er. 

Här är hans kontaktinfo: 
Danielphoto, Justin Jägare, Handelsvägen 19 i Luleå (Storheden)

Tel studio: 0920-891 88
Mobil: 0735-326435

Mail: danielphoto@yahoo.com
Hemsida: www.danielphoto.nu
Blogg: www.danielphotoblog.com

Vi har redan paxat honom som vår bröllopsfotograf. Det kommer att bli toppen! 

Så kom ihåg, boka nu och ni kan leva lyckliga med super snygga barn-, bröllop-, porträtt foton sen!

PS: Kolla in på hans blogg och se det underbara studentfotot med rostbollen. Vem kunde tro att man kunde använda den fula rostbollen och förvandla den till nåt så vackert. Fasen att jag redan tagit studenten!!!

Vilken förälder vill inte ha en sån här bild på sitt barn?












1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!