torsdag 14 juni 2012

Efterlängtade inköp

Först vill jag fråga, är det någon som vet vad detta är? Svaret kommer sist i inlägget.




Jag var in till stan idag och köpte två säckar med vadd. Det borde finnas att köpa ännu större säckar för såna som mig....
Jag köpte även Promarker-pennor. Jag har alltid velat testa sådana men de kostar ju lite och jag har varit för snål. Men nu hade de fått in ett gäng på Tiimari/Gallerix/Panduro.
Jag provmålade med dem som snabbast bara för att se att de fungerade.


























Stannade på vägen hem och tog denna härliga bild. Det är så snyggt med alla gula maskrosor!!

























Svaret på frågan är en fågelskit på badrumsfönstret. Men jag tycker inte det var äckligt. Lite onödigt kanske, men inte äckligt. Det blev ju som ett konstverk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!