söndag 1 juli 2012

Lugnet före stormen

Det var sådan storm igår att jag trodde att det var sent på hösten. Det blåste, regnade och vågorna slog in över stranden.






































I morse när jag steg upp var det alldeles lugnt. Det var skönt ute och jag gick ut i bara pyjamas för att ta några bilder. Långt bort i fjärran hördes åskmuller, eller så kan det vara en båt.
Om det är det första så är det här antagligen lugnet före stormen. Kanske är det så att vi just nu befinner oss i orkanens öga. Det är bara att vänta och se.




Stormen krävde dock ett och annat offer - min stackars ros!

1 kommentar:

  1. Vilka vackra bilder! Här blåser det också så att fönstren skallrar... Och nu vräker regnet ner. Mysigt att sitta inne :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!