lördag 4 augusti 2012

Kärlek och avundsjuka

Jag älskar min familj! Och nu har den blivit utökad lite ytterligare. Ett flickebarn vid namn Siri har kommit till oss.
En liten rynkig flicka med bruna ögon och små rosa fötter. Hon har en stolt mamma, en stolt pappa och världens bästa och stoltaste storasyster (trots besvikelsen att det varken var en lillebror eller 13 hamstrar).

Jag är så grymt lycklig för deras skull. De förtjänar det, helt och fullt. Själv har jag inte riktigt fattat det än, eftersom jag inte fått se och känna på henne än. Bara sett bilder.
Från ett barn till två barn, det känns märkligt. Nu är det inte längre en mage, utan ett levande barn, min systerdotter Siri!
Jag längtar tills jag får åka och träffa dem!

Jag känner mig även lite avundsjuk. På familjen de har, på barnen. En 6-åring och en 3-daging.
Själv heter jag Malin - och jag har tre katter. Undra just om de tar hand om mig när jag blir gammal och senil?
Okej, nog med självömkan. Jag tänkte visa er ett babynest som jag sytt till Danne och Annas bebis. Den har inte kommit än, men jag hoppas att han/hon kommer sova gott i den.






































Är det någon som vill beställa en så går det bra. Maila mig på malin@lunadsign.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!