fredag 3 augusti 2012

Tekniska problem...grrrr

Jag är så less på alla tekniska problem som varit den senaste tiden. Vår uppkoppling strular, min mobil är snudd på heldöd här ute och Telia ska vi inte ens prata om. Jag mer eller mindre gör deras jobb, utan att få betalt för det.
Före jul ringde vi och rapporterade att det är nåt fel på min butikstelefon. Det är nämligen så att folk som ringer 070-555...osv kopplas till mig, som har nummer 705 55. Det är grymt störigt. De har haft mig att bokföra samtalen som kommer in och trots det så har det inte blivit nån ändring. De vet inte vad som är felet.
Jobbigt, de har ju bara haft 8 månader på sig...jag kanske inte ska kräva så mycket, eller?

Nåja, det kanske blir ordning på det med. Jag gläder mig med min lilla armé av "korvidotter" så länge.




1 kommentar:

  1. Inget roligt alls!
    Jag känner igen problemet en aning. Till oss ringer det emellanåt kvinnor och vill boka tid då de tror att de ringt en gynekolog.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!