tisdag 20 november 2012

Bokstaven E

Den här bilden tog jag ute på Lofoten. Här skulle jag vilja bo. När stormarna viner och snön faller skulle jag sitta i min lusekofta och tofflor och dricka en kopp te och se ut över den vidunderliga utsikten.
Jag skulle ha allt som jag behöver för att klara en ensam vinter tillsammans med mina katter och min kära. Konserver, shampoo, tvål, toalettpapper och diskmedel.
Och givetvis ska jag ha både TV, telefon och internetuppkoppling!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I took this photo at Lofoten, Norway. I want to live here. When the storms and winter comes, snow is falling and I will be sitting in warm clothes and slippers drinking a cup of tea. Enjoying the spectacular view. I would have everything I need for a lonely winter together with my fiancée and cats.
I will have canned food, shampoo, soap and toiletpaper. And of course internet, TV and telephone that works.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!