tisdag 20 november 2012

Nice surprise!

Underbara Nadine Petry skrev en kväll förra veckan att hon hade en överraskning till mig. Åh, tänkte jag....undra vad det kan vara!

Dagen efter dimper dessa bilder ner i min mailbox!

Jag blev oerhört glad, så klart! Och otroligt tacksam att hon tänk på mig och velat göra detta för mig.
Tack snälla snälla Nadine! Danke danke kleine Schnappi!


Foto: Andreas Jäckle

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wonderful Nadine Petry wrote to me one night last week and told me she had a surprise for me. The next day these pictures appear in my mailbox.

I was so happy and of course grateful and thankful that she thought of me andwanted to do this for me.
Thank you Nadine! Danke danke kleine Schnappi!

1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!