torsdag 13 december 2012

Alla snälla ord!


Jag hade som ni kanske vet en lucka på Nordic Design Collections julkalender.
Jag blev så glad över alla fina kommentarer som de som tävade om min figur skrev. Det ger mig lite egoboost.
Här är några av kommentarerna:

* Jag tycker dom är helt fantastiska! Eftersom dom är unika tycker jag att det lyser igenom en egen lite personlighet på var och en. Det vore riktigt kul att kunna ge bort en Lunafigur som man tycker påminner om en vän eller liknande. Kanonfin julklapp eller present!
/Maria Selling

* Lunafigurna är speciella för att de är unika och kärleksfullt gjorda. Att de otroligt vackra och har en egen personlighet får inte heller glömmas bort. Alla dessa egenskaper passar också in på ett litet barn, inget är mer “rätt” än något annat alla är otroligt fina! Därför är de den perfekta presenten till stor som liten. Får man en Lunafigur vet man att givaren valt med omsorg.
/Inga-Karin Dentz

* När fantasin henne på irrvägar lockar gör Malin helt underbara figurer av sockar
/Anna Snäll

* Jag är helt såld på Lunafigurer sedan jag snubblade över bloggen första gången !
/Sara

* Luna Dsign något nytt har hittat,
det ser alla som tittat.
De olika personligheterna man ser,
dock KÄRLEK alla ger.
Jag hoppas att turen nu jag har,
så att Jingles! snart till Karlstad far!

/Martin Palmberg


* Lunafigurerna är en bra påminnelse om att saker inte alltid är det man tror. En supersöt figur kan visa sig vara ett par bortglömda strumpor samtidigt som ett par bortglömda strumpor kan förvandlas till en supersöt figur.
/Johan

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
As you know I had a Lunadoll in Nordic Design Colectives calender. I´m so happy because there was so many nice comments. It gives a nice eogoboost!

1 kommentar:

  1. Underbara kommentarer. Sug åt dig - du är jätteduktig och gör så mycket fint!

    Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!