tisdag 4 december 2012

Bokstaven R

Jag tog mig friheten att hoppas över bokstaven Q - för jag hade inte den blekaste aning om vad jag skulle visa för bild.
Så vi hoppar till R - som i rostig.
Den här cykeln fick jag låna av Danne. Han hade den stående i sin stuga och hade nog inte cyklat på den på länge...om någonsin!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I took the liberty to skip the letter Q, because I couldn´t think of any pictures.
So we´re jumping right to R. As in rusty.
This bike came from Dannes cabin. I guess he hasn´t used it in a long time...if ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!