fredag 28 december 2012

Den ultimata julklappen

Det finns tydligen människor där ute som undrade vad den ultimata julklappen var, som jag så diskret skröt om innan jul.
Detta kanske inte är den ultimata klappen för alla, men för mig och min sambo var det perfekt.
Och han blev glad, precis som jag trodde.
Jag beställde 6 st fotoböcker från Blurb. Det tog ett tag att göra men det är ett minne för livet. Och mycket roligare att titta i än att titta på bilderna i datorn.









 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
There were people wondering about the ultimate gift, which I so discreet bragged about before christmas.
Maybe this isn´t the perfect gift for everyone, but it was perfect for my fiancée!
I ordered 6 photobooks from Blurb. It took me a while to make them but it´s a memory for life. So much better to look at the photos this way.

3 kommentarer:

  1. Vad fina! Men vilket arbete du måste lagt ner på att få ihop dem! Förstår att han blev glad =) Och jag håller med om att det är mkt roligare än att ha dem på datorn!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det krävdes en redig insats men det var det värt!

      Radera
  2. Men vad fint Malin!
    Jag använder mig också av Blurb och gör en massa fotoböcker.
    Har du sett att man kan importera bloggen och göra bok av blogginnehåll :)
    Hoppas allt är bra med dig.
    GOD FORTSÄTTNING förresten.
    Kram
    Charly

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!