torsdag 31 januari 2013

NieNie and the Luna´s

Jag blir alltid lika glad när jag får foton från de som har mina Lunafigurer.
Det känns konstigt att se dem i ny miljö när det är jag som suttit och knåpat ihop dem.
Denna bild är från Stephanie Nielson i Provo, Utah. Hon skriver min favoritblogg, nieniedialogues.blogspot.se/


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I love it when I get pictures from the new homes of my Lunadolls. 
It´s weird to se them in a new environment when I´ve been making them here, in my home.
This picture is from Stephanie Nielson in Provo, Utah. She´s my favourite blogger, nieniedialogues.blogspot.se

2 kommentarer:

  1. Your dolls are amazing! What beautiful work! :)

    SvaraRadera
  2. Dina figurer är underbara... kul att se dem hos glada mottagare!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!